سنسور هوشمند حرکتی Air PIR

سنسور حرکتی هوشمند Air PIR

سنسور حرکتی هوشمند Air PIR ، از محصولات شرکت TIS بوده و حرکت و نور حساس است. و به علت مجهز بودن به تایمر ، قابلیت تنظیم روشنایی و تهویه را با توجه به حضور افراد در اتاق و تنظیم نور را با توجه میزان نور محیط داراست. 

معرفی سنسور حرکتی هوشمند Air PIR

جهان امروز ، قدردان تکنولوژی هایی است که به مدیریت انرژی و منابع توجه دارند. چون اگر تکنولوژی ها به درستی به کار گرفته نشود ، میتواند برای محیط زیست آسیب زا باشند.

سنسور حرکتی Air PIR ، ساخته جدید گروه خانه هوشمند TIS ، قابلیت تشخیص هرگونه حرکت و نور را دارد و همچنین بر اساس زمان بندی نیز تنظیم می شود و به شما در مصرف انرژی کمک می کند. 
نصب این سنسور خیلی ساده است و نیازی به تکنسین ندارد. سنسور حرکتی Air PIR را هر کجا که می خواهید ، قرار دهید و آن را به اینترنت وصل کنید. پس از اتصال به اینترنت ، امکان کنترل با اپلیکیشن TIS را با موبایلتان خواهید داشت. در واقع می توانید از راه دور و از هر نقطه ای که بخواهید ، این سنسور را کنترل کنید.

ممکن است سوال پیش بیاید که اگر من در یک حالت ثابت و بدون حرکت ، مشغول مطالعه باشم ، آیا چراغ ها خاموش می شوند؟ جواب خیر است. سنسور حرکتی Air PIR  محصولی فوق هوشمند است و می تواند به گئنه ای برنامه ریزی شود که حین مطالعه چراغ ها روشن بمانند و زمانی که خواب هستید و در خواب غلت می زنید ، خاموش بمانند فقط باید حال مطالعه یا حالت خواب را فعال کنید.

ویژگی ها:

  • مجهز به لوکس متر (نورسنج) 
  • دارای انرژی متر و قابلیت مدیریت انرژی 
  • مجهز به 8 تایمر و کنترلر برای انتخاب زمان بندی
  • بدون نیاز به سیم کشی جدید 
  • گزارش دقیق از میزان انرژی مصرف شده 
سنسور حرکتی هوشمند TIS

بازدیدها: 1