پنل هوشمند لونا

پنل هوشمند هتلی لونا

از دیگر محصولات شرکت TIS ، پنل های هوشمند هتلی لونا هستند که برای نصب درهتل ها مناسب می باشند.

معرفی پنل هوشمند هتلی لونا

پنل های هوشمند هتلی لونا علاوه بر طراحی زیبا، بخاطر امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند ، اقامت در هتل شما را تبدیل به تجربه ای به یادماندنی خواهد کرد. این پنل ها در سه نوع تولید شده اند:

  1. نوع اول پنل های هوشمند لونا شامل سه آیکون می باشد: آیکون زنگ، آیکون خدمات (شامل خدمات شست‌وشو و نظافت اتاق) و آیکون حالت “مزاحم نشوید” برای مواقعی که مهمان تمایلی به ورود افراد به اتاقش ندارد می باشد.
  1. نوع دوم، علاوه بر آیکون های خدمات وDND (حالت مزاحم نشوید) ، قسمتی برای قرار دادن کارت هوشمند اقامت دارد. با نگه داشتن کارت روی قسمت مشخصی از پنل ، در باز شده و مسافر وارد اتاق می شود.
  1. نوع سوم پنل های هوشمند هتلی لونا ، علاوه بر قابلیت های قبلی، موقعی که مهمان از اتاق خارج می شود، با قرار دادن کارت مخصوص روی پنل هوشمند، برق اتاق و وسایل برقی (به جز یخچال) قطع می شود و موقع ورود به اتاق دوباره روشن می شود . این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف برق و انرژی می باشد.

همچنین شما می توانید با افزودن تنظیمات مورد نظرتان هنگام نصب، امکانات دیگری را به پنل های خود اضافه کنید. مثلاً قابلیت ارتباط مسافر با پذیرش از طریق پنل های هوشمند نصب شده در داخل اتاق.



پنل هوشمند لونا 1
پنل هوشمند لونا 2

بازدیدها: 4