کنترل هوشمند لوازم برقی خانه

پنل هوشمند لونا TFT
کنترل هوشمند لوازم برقی خانه

این پنل راه کار مناسبی برای کنترل روشنایی هوشمند ، سیستم صوتی هوشمند ، دما ، موتور های کنترل هوشمند خانه ، سیستم امنیتی خانه ، سناریو و دیگر قطعات خانه هوشمند می باشد .

معرفی پنل هوشمند لونا TFT

با این پنل هوشمند می توانید تمام تنظیمات خانه هوشمند خود را مانند دمای محیط ، سیستم صوتی هوشمند ، سیستم امنیتی خانه هوشمند ، سیستم روشنایی و پرده هوشمند به صورت یکجا مشاهده و کنترل کنید .
یکی از ویژگی های پنل هوشمند لونا TFT انتخاب زبان ، نام و تصویر برای هر یک از وسایل خانه هوشمند می باشد که می توانید از در ، پنجره ، پرده ها و وسایل برقی عکس بگیرید و آن ها را نام گذاری کنید ، اگر هنگام خروج از خانه فراموش کردید پنجره را ببندید و یا یکی از وسایل برقی را خاموش کنید این پنل هوشمند به شما یادآوری می کند .
بر اساس ترموستات دیجیتال پنل هوشمند لونا TFT ، می توانید وسایل گرمایشی ، سرمایشی ، و سیستم تهویه خانه هوشمند را برنامه ریزی کنید در واقع این پنل هوشمند می تواند با تشخیص دمای خارجی و داخلی خانه سیستم های گرمایشی و سرمایشی را به طور خودکار روشن و یا خاموش نماید .

همچنین در نمایشگر این پنل هوشمند ، سیستم صوتی از طریق AUX ، USB ، رادیو و کارت حافظه قابل کنترل است .

کنترل هوشمند لوازم برقی خانه 1
کنترل هوشمند لوازم برقی خانه 2

نحوه کار با پنل هوشمند لونا TFT

سیستم ایمنی این پنل هوشمند با گزینه های تعطیلات ( به منظور غیبت طولانی مدت ) ، غیبت ( به منظور غیبت کوتاه مدت ) ، شب ( به منظور گزارش ورود افراد ) و دکمه شرایط اضطراری ، برای حفاظت از محل سکونت می باشد.
در این پنل گزینه ایی به نام ( شرایط تهدید کننده ) وجود دارد که در صورت وقوع اتفاق تهدید کننده و یا در زمانی که شما احساس ناامنی می کنیداز طریق ارسال پیام روی اپلیکیشن به فردی که قبلا مشخص نموده اید از وضعیت تان گزارش ارسال می کند.
پنل هوشمند لونا دارای یک انرژی متر است که با استفاده از آن می توان میزان مصرف ماهیانه و سالیانه برق را بررسی کرد و همچنین این پنل هوشمند اطلاعاتی مانند شرایط جوی ، میزان رطوبت ، جهت وزش باد ، بارندگی ، سلامت آب و هوا و اشعه فرابنفش خورشیدی را در اختیار شما قرار می دهد .

بازدیدها: 7