عینک apple vision pro

تکنولوژی عینک هوشمند واقعیت مجازی اپل

شرکت اپل اخیراً از Apple Vision Pro، یک کامپیوتر واقعیت مجازی انقلابی رونمایی کرد که به طور یکپارچه محتوای دیجیتال را با دنیای فیزیکی ترکیب می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد در لحظه و در ارتباط با افراد حاضر در محیط نیز باشند.


عینک هوشمند واقعیت مجازی Vision Pro یک بوم بی نهایت برای برنامه ها ایجاد می کند که فراتر از مرزهای یک نمایشگر سنتی است و یک رابط کاربری کاملا 3 بُعدی را معرفی می کند که توسط طبیعی ترین و شهودی ترین ورودی های ممکن کنترل می شود .
این تکنولوژی دارای vision OS، اولین سیستم عامل واقعیت مجازی و واقعیت افزوده جهان است و به کاربران اجازه می دهد تا با محتوای دیجیتال به گونه ای تعامل داشته باشند که احساس کنند محتوای مورد نظر به صورت فیزیکی در محیطشان وجود دارد.
Vision Pro دارای یک سیستم نمایشگر با وضوح فوق العاده بالا (23 میلیون پیکسل ) در دو نمایشگر و سیلیکون سفارشی اپل با طراحی منحصر به فرد دو تراشه ای می باشد تا از اینکه هر تجربه ای در زمان واقعی در مقابل چشمان کاربر اتفاق می افتد ، اطمینان حاصل کند.

واقعیت مجازی اپل

تجارب جدید خارق العاده :
Apple Vision Pro با تغییر نحوه تعامل کاربران با برنامه‌های مورد علاقه‌شان، ضبط و زنده کردن خاطرات، لذت بردن از نمایش‌ها و فیلم‌های تلویزیونی و ارتباط با دیگران در FaceTime، بُعد جدیدی از تکنولوژی را ارائه می دهد.

Apple Vision Pro عینک 1

محیط های فراگیر :
با محیط‌ هایی که این تکنولوژی ایجاد می کند، دنیای کاربر می‌تواند فراتر از ابعاد یک اتاق فیزیکی با مناظر متحرک و زیبا باشد. این تکنولوژی جدید شرکت اپل با خلق محیط هایی، می تواند به کاربر کمک کند تا در فضاهای شلوغ تمرکز کنند یا درهم ریختگی فضای فیزیکی اطراف به چشمش نیاید.  چرخش Digital Crown به کاربر اجازه می دهد تا میزان حضور یا غوطه ور شدنش در محیط را کنترل کند.

تکنولوژی جدید شرکت اپل

یک بوم بی نهایت برای اَپ ها در محل کار و خانه :
visionOS دارای یک رابط سه بُعدی است که برنامه ها را از مرزهای نمایشگر آزاد می کند تا بتوانند در هر مقیاسی در کنار هم ظاهر شوند. Apple Vision Pro با استفاده از صفحه نمایش بی‌نهایت و روش‌های کاملاً جدید برای انجام چند وظیفه با هم (multi task)، کاربران را قادر می‌سازد حتی بهره‌ورتر باشند. با پشتیبانی از Magic Keyboard و Magic Trackpad، کاربران می‌توانند فضای کاری عالی را راه‌اندازی کنند یا قابلیت‌های قدرتمند مک خود را به‌صورت بی‌سیم به Vision Pro بیاورند و یک صفحه نمایش 4k عظیم، خصوصی و قابل حمل با متنی فوق‌العاده واضح ایجاد کنند.      

Apple Vision Pro .

خاطرات زنده می شوند :
Apple Vision Pro با اولین دوربین سه بُعدی اپل، به کاربران امکان می دهد با صدای فضایی ، خاطرات مورد علاقه خود را ثبت کنند، دوباره زنده کنند و در آن غوطه ور شوند. هر عکس و ویدیوی فضایی کاربران را به لحظه‌ای از زمان بازمی‌گرداند، مانند جشنی با دوستان یا یک دورهمی خاص خانوادگی.
کاربران می توانند به همه کتابخانه عکس خود در iCloud دسترسی داشته باشند و عکس ها و فیلم های خود را در مقیاس واقعی با رنگ های درخشان و جزئیات دیدنی مشاهده کنند. هر عکس پانوراما در آیفون گسترده می‌شود و اطراف کاربر می‌پیچد و حسی را ایجاد می‌کند که درست در جایی که گرفته شده ایستاده است.

Apple Vision Pro 1

تجربه کاربری بیشتر :
Apple Vision Pro یک اَپ استور (app store) کاملاً جدید دارد که در آن کاربران می توانند برنامه ها و محتوای توسعه دهندگان را کشف کنند و به صدها هزار برنامه برای iPhone و iPad دسترسی داشته باشند که عالی اجرا می شوند و به طور خودکار با سیستم ورودی جدید Vision Pro کار می کنند. جامعه توسعه‌دهندگان اپل می‌توانند از این هم فراتر رفته و از قابلیت‌های قدرتمند و منحصربه‌فرد Vision Pro و vision OS برای طراحی تجربیات کاربری اپلیکیشن‌ها استفاده کنند یا تجربیات موجود را دوباره بازسازی کنند.

Apple Vision Pro 2

بازدیدها: 1

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *