دستیار صوتی خانه هوشمند

دستیار صوتی خانه هوشمند

روشن کردن لامپ ها با ریموت کنترل بسیار جذاب است اما تصور کنید که با صدای بلند می گویید : ” لامپ های خانه را روشن کن ” و این کار به صورت خودکار انجام می شود .

سیستم فرمان صوتی در خانه هوشمند چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

سیستم های فرمان صوتی به طور کل دسترسی راحت تری به آپشن های خانه هوشمند به شما می دهد و نیاز شما را به ریموت های هوشمند کمتر می کند یعنی سیستم های فرمان صوتی در خانه هوشمند می توانند هر آنچه را که در سیستم هوشمند سازی خانه هست را کنترل کنند به عنوان مثال اگر شما از آپشن های هوشمند سازی روشنایی استفاده می کنید ، سیستم فرمان صوتی می تواند لامپ ها را روشن، خاموش و یا میزان نور آن ها را تنظیم کند همچنین اگر از سیستم امنیتی هوشمند در خانه خود بهره می برید، سیستم فرمان صوتی خانه هوشمند می توانند سیستم های هشدار امنیتی را نیز روشن و یا خاموش کنند.

سیستم فرمان صوتی چگونه کار می کند؟

سیستم فرمان صوتی در خانه هوشمند از دو جز اصلی تشکیل شده است:

۱-سیستم(نرم افزار یا سخت افزار) تشخیص صدا
۲-سیستم هوشمند با قابلیت اتصال به سیستم تشخیص صدا

سیستم فرمان صوتی برای کنترل وسایل از یک اپلیکیشن اندروید، iOS یا ویندوز استفاده می کند. با افزایش استفاده از لپ تاپ، اینترنت، گوشی های موبایل و تکنولوژی بی سیم، امکان دسترسی از راه دور و کنترل وسایل برای کاربران فراهم شده است.

سیستم فرمان صوتی شما در اغلب اوقات غیرفعال است. زیرا قرار نیست سیستم به تمام دستوراتی که در حین صحبت با همسر خود می دهید نیز عمل کند. به همین دلیل، برای فعال کردن آن ابتدا باید سیستم را صدا کرد. سپس، فرمان خود را باید با صدای بلند اعلام کنید. البته دستوری که شما می دهید محدود به جملاتی می باشد که برای سیستم هوشمند تعریف شده باشد سیستم خانه هوشمند چیزی اضافه بر آن را تشخیص نمی دهد.

ارتباط با گروه فنی و مهندسی خانه هوشمند اریکه

بازدیدها: 15

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *