تکنولوژی هوشمند سازی خانه .

معرفی ابزارهای کاربردی برای هوشمند سازی خانه (قسمت دوم)

در این خبر ، به معرفی 5 تکنولوژی دیگر که در هوشمند سازی خانه مورد استفاده قرار می گیرند و پرکاربرد هستند، می پردازیم.

1. مینی پروژکتور قابل حمل : 

مینی پروژکتور قابل حمل

با یک مینی پروژکتور در جیب خود، می توانید فیلم های مورد علاقه تان را در هر جایی ببرید. این پروژکتور به شما اجازه می دهد تا فیلم هایی با وضوح 1080p تماشا کنید. انداره آن به گونه ای است که در کوله پشتی یا  حتی جیب تان قرار می گیرد، بنابراین می توانید فیلم های مورد علاقه خود را حتی در هنگام کمپینگ تماشا کنید.
این دستگاه دارای یک پخش کننده رسانه داخلی است که شامل بلندگوها ، ورودی 0.1 اینچی (3.5 میلی متر) و کابل اتصال HDMI، USB و MicroSD است. به راحتی می توانید آن را از طریق HDMI به اندروید، تبلت و سایر دستگاه های مدرن متصل کنید.

2. شارژر بی سیم مغناطیسی :

شارژر بی سیم


این شارژرها سازگار با گوشی هایiPhone 12، iPhone 12 Pro، iPhone 12 mini، 12 Pro Max هستند و می‌توانید برای آیفون های دارای قاب مغناطیسی ، مدل‌های دیگر گوشی و همچنین هدفون از این شارژراستفاده کنید.
این محصول شامل سری شارژر 20 واتی، شارژر حداکثر 15 وات با کابل 1 متر(3.3 فوت) و دفترچه راهنما به همراه فناوری شارژ انحصاری با توان بالا می باشد.

3. ترموستات هوشمند بی سیم :

ترموستات هوشمند


اجازه دهید این ترموستات هوشمند ، بهترین دما را برای اتاق شما تنظیم کند. به لطف سنسورهای اتاق هوشمند، این تکنولوژی تشخیص می دهد شما در کدام اتاق هستید و روی آن اتاق تمرکز می کند، همچنین الگوهای گرمایش و سرمایش خانه شما را یاد می گیرد تا دما را دقیقاً در زمان مناسب ارائه کند.
همچنین می تواند به تمام اتاق ها با سیگنال کارآمد تا بُرد 200 فوت (60 متر) رسیدگی کند، بنابراین مجبور نیستید فقط یک اتاق را برای تنظیم دما انتخاب کنید.

4. دوربین های cam pan:

cam pan


امنیت خانه برای آسودگی و ایمنی شما حیاتی است. این  Cam Pan ها برای این کار ایده‌آل هستند و می‌توانند با الکسا ارتباط برقرار کنند تا فیلم‌هایی را از اطراف خانه به شما نشان دهند.
از این محصول می توان به عنوان مانیتور کودک نیز استفاده کرد. به لطف ویژگی Pan Scan ، این دوربین ها با تنظیم 4 نقطه از پیش تعریف شده، اتاق شما را به طور خودکار نظارت می کنند.  دارای محدوده چرخش 360 درجه (افقی) وچرخش عمودی 93 درجه هستند که پخش زنده با کیفیت Full HD 1080 را ارائه می دهند.

5. لامپ های هوشمند LED بی سیم :

لامپ هوشمند


با لامپ های هوشمند محیط خود را به هر شکلی که می خواهید روشن کنید.  شما می توانید حالت، رنگ و قدرت نور را انتخاب کنید. لامپ های هوشمند را می توان با الکسا و دستیار خانگی گوگل کنترل کرد. می توانید برنامه هایی را از طریق تایمر تنظیم کنید تا چراغ هوشمندتان به طور خودکار بر اساس آن روشن/خاموش شود.
این تکنولوژی بر اساس موقعیت محلی شروع به کار میکند و حتی اگر اینترنت قطع شود ، همچنان اجرا می شود.  لامپ هوشمند LED فقط  9 وات انرژی مصرف می کند که معادل روشنایی یک لامپ رشته ای 60 وات است و به شما کمک می کند تا در مصرف انرژی راحت تر از همیشه صرفه جویی کنید.

بازدیدها: 2

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *