اخبار تکنولوژی .

معرفی ابزارهای کاربردی برای هوشمند سازی خانه (قسمت اول)

آیا اخیراً به این فکر می کنید که خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید یا آن را هوشمندتر کنید؟ همیشه یک ایده عالی است که با فناوری های در حال توسعه همگام شوید و محل زندگی خود را کمی به روزتر کنید. ابزارهای هوشمند فقط در مورد سلیقه نیستند، بلکه برای آسان تر کردن زندگی شما نیز می باشند.

57 درصد از شهروندان آمریکایی می گویند که محصولات هوشمند در خانه هایشان باعث شده وقتشان حدود 30 دقیقه در روز صرفه جویی شود. این مقدار در سال به 182.5 ساعت می رسد. بنابراین اگر فکر می کنید وقت شما ارزشمند است، در اینجا گجت های هوشمندی وجود دارد که به معنای واقعی کلمه کار را برای شما انجام می دهند.

دوشاخه هوشمند بی سیم


می‌توانید این دوشاخه هوشمند را طوری برنامه ریزی کنید که به‌طور خودکار دستگاه‌ها را روشن و خاموش کند و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. برخی از این دوشاخه های هوشمند با الکسا سازگار هستند و با فرمان صوتی هم کار می کنند.

2. ردیاب های GPS با اندازه نانو :

ردیاب GPS

یک دستگاه امنیتی که همواره محبوب است و به شما امکان می دهد تا اشیاء مهم زندگی خود را کنترل کنید. این ردیاب به راحتی می تواند برای تعیین دقیق موقعیت ماشین، کیف لپ تاپ یا حتی یکی ازعزیزان شما استفاده شود. این تکنولوژی به‌طور شگفت‌انگیزی کوچک و فوق‌العاده قدرتمند است و تضمینی است برای کمک به شما برای یافتن چیزی که گم شده یا دزدیده شده .

3. کنترل از راه دور:


همه دستگاه‌های خود را از چراغ‌ها گرفته تا Google Home را با لمس یک دکمه مدیریت کنید. با این تکنولوژی خانه هوشمند نه تنها سینمای خانگی بلکه کل خانه را نیز کنترل کنید. کنترل 15 دستگاه سرگرمی خانگی و دستگاه های متصل به خانه را می توان با این ریموت ها در دست گرفت. از طریق تبدیل تلفن های هوشمند iOS ، Android یا تبلت های شما به کنترل از راه دور شخصی .
این ریموت با الکسا سازگار است، بنابراین شما از طریق صدای خود نیز می توانید کنترل خانه خود را به دست بگیرید.

4. پایه نگهدارنده تلفن دیواری:  


شما دقیقاً آن نقطه روی زمین را  که تلفن ها و تبلت های شما در آن قرار دارند تا به دردسترس ترین پریز برق نزدیک باشند را خوب می شناسید. خوب، ما چند خبر خوب داریم. دیگر لازم نیست در حالی که تلفن تان روی زمین شارژ می شوند، مراقب قدم های خود باشید تا به موبایلتان آسیب نزنید.
با پایه های نگهدارنده ، می‌توانید تلفن‌ها و تبلت‌های خود را به طور ایمن به برق متصل کنید، در حالی که آن‌ها روی زمین نیستند و از دستگاه‌ها و فضای خود مراقبت می‌کنید.

5. جاروبرقی رباتی:

جاروبرقی هوشمند


جاروبرقی رباتی یک راه عالی برای هوشمند تمیز کردن خانه است. این تکنولوژی خانه هوشمند ، عادات نظافت شما را یاد می گیرد و سپس برنامه های تمیز کردن روتین را ارائه می دهد. کثیفی، گرد و غبار ، خرده زباله های فرش و سطوح سخت را از بین می برد. حتی دارای یک برس جارو کننده لبه برای گوشه ها و کناره ها است. سازگاری با دستیار Google و الکسا به شما امکان می دهد فقط با صدای خودتان ، خانه تمیزی داشته باشید یا می توانید به سادگی و با برنامه های هوشمند موبایل جاروبرقی تان را کنترل کنید.
وقتی میزان گرده افشانی در منطقه زندگیتان زیاد است یا در فصل ریزش موی حیوان خانگی تان قرار دارید، جاروبرقی رباتی حتی می تواند تمیز کردن اضافی را پیشنهاد کند تا در هر روز از سال خانه تمیزی داشته باشید.

بازدیدها: 8

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *